Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

ROCKWOOL představí v kampani „superschopnosti“ kamenné vlny

Společnost ROCKWOOL, přední výrobce tepelných a protipožárních izolací, působí na českém trhu více než 20 let. Od května spouští masivní reklamní kampaň „Vyber správně. Vyber si ROCKWOOL“. Hlavním cílem je posílení povědomí o značce ROCKWOOL na českém trhu. Kampaň je určená především vlastníkům domů (investorům), kteří plánují stavět nebo rekonstruovat svůj dům.

Sekundárně chce značka oslovit i další cílové skupiny, jako jsou architekti, projektanti, realizační firmy a distributoři.

Výjimečné vlastnosti kamenné vlny představí malá holčička Ema společně se svým tatínkem. Hrdinové reklamní kampaně se objeví, v některých média typech v průběhu celého roku, v digitálních médiích včetně sociálních sítí, v celostátním tisku, celonárodních i regionálních rádiích, na billboardech, v prodejnách stavebnin i na hudebním festivalu.

„Jedná se o největší a nejkomplexnější kampaň v posledních letech, která zvýrazní prémiovou značku ROCKWOOL na českém trhu,“ říká marketingový manažer společnosti Josef Mik a dodává: „V komunikaci budeme prezentovat hlavní výhody, které použití kamenné vlny přináší. Chceme české spotřebitele přesvědčit, že „nejlepším kabátem pro jejich dům“ je izolace z kamenné vlny ROCKWOOL.“

V online prostředí bude ROCKWOOL viditelný hlavně prostřednictvím reklamních video spotů na lifestylových a stavebních webech. Zákazníci najdou informace na firemních profilech sociálních sítí Facebook, Instagram, Google+ i YouTube kanále.

Několik desítek celostátních i lokálních rádií přehraje od května stovky spotů. V tisku se rozšíří inzertní formáty v magazínech o bydlení a kutilství i v odborných časopisech o stavitelství.

Obchodní partneři (distributoři) se zviditelní se značkou ROCKWOOL na billboardech vždy v dané oblasti působnosti jejich prodejen stavebnin. Přední výrobce izolací rovněž spustil dvě akce na podporu prodeje. Jedna prodejní akce je zaměřená na realizační firmy, odměnou jsou zahradní grily a BBQ sety. Do druhé akce se zapojí spíše koncoví zákazníci. Od května do října mohou každý měsíc získat za nákup kamenné vlny ROCKWOOL stylový skútr.

Rockwool vizualizace Vyber správně

Na léto ROCKWOOL chystá i jeden mimořádný projekt. Josef Mik k tomu uvádí: „Připravujeme speciální „protihlukovou zónu“ pro živý test akustických vlastností kamenné vlny. Zóna se stane klidovým zázemím na hudebním festivalu Colours of Ostrava. Na vývoji, modelování a měření akustiky spolupracujeme s Fakultou stavební VŠB-TU Ostrava.“

Izolace z kamenné vlny ROCKWOOL mají velmi dobré tepelné vlastnosti, které majitelům domů umožní dlouhodobé úspory nákladů na energie. Kamenná vlna zajišťuje akustický komfort, protože tlumí zvuky přicházející jak zvenčí, tak i z vedlejších místností. Jedná se o izolační materiál, který drží tvar desítky let, zachovává prodyšnost stěn a díky nehořlavosti přispívá k požární bezpečnosti staveb. Výrobky z kamenné vlny ROCKWOOL jsou z přírodního materiálu, plně recyklovatelné a šetrné k životnímu prostředí.

Kamenná vlna ROCKWOOL je vynikajícím izolačním materiálem pro zateplení střechy i fasády domu. Lze ji použít i pro izolaci podlah nebo vnitřních příček. Je vhodným řešením jak při stavbě nového domu, tak i při rekonstrukci. Podrobné informace, aktuální akce a další novinky nejen o kampani „Vyber správně. Vyber si ROCKWOOL“ najdete na www.rockwool.cz nebo www.facebook.com/vyberspravne.

 
 
Reklama