Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

S Ceresitem na Mistrovství světa v ledním hokeji 2012

Ceresit pokračuje v oficiálním sponzoringu MS v ledním hokeji i na letošním šampionátu ve Finsku a Švédsku. Vyhrajte 1x zájezd pro dvě osoby do Stockholmu včetně 2 vstupenek na utkání českého týmu na hokejovém MS 2012 a další skvělé ceny. Účast v soutěži je jednoduchá - stačí koupit jakýkoliv výrobek značky Ceresit a zaslat SMS odpověď na soutěžní otázku, jméno, datum a čas nákupu.

Značka stavební chemie Ceresit pokračuje v oficiálním sponzoringu MS v ledním hokeji i na letošním šampionátu ve Finsku a Švédsku (4. - 20. května 2012 v Helsinkách a Stockholmu) a s hokejem bude v průběhu března až května spojena řada marketingových aktivit.

Spotřebitelská soutěž "Fandíme hokeji"

I letos Henkel ČR odstartuje spotřebitelskou soutěž s mottem „Fandíme hokeji!“. Kromě tradičních cen, jako jsou hokejové dresy a puky, je letos hlavní výhrou v soutěži zájezd pro dvě osoby do Stockholmu spolu s návštěvou hokejového utkání české reprezentace v základní skupině MS v hokeji. Výherce tak získá “víkendový pobyt” pro dvě osoby spolu se dvěma lístky na hokejové utkání.

Účast v soutěži je jednoduchá – stačí koupit jakýkoliv výrobek značky Ceresit a v den nákupu nebo nejpozději následující den zaslat SMS-kou odpověď na soutěžní otázku, své jméno a datum a čas nákupu. Soutěž je určena jak pro zákazníky sítě autorizovaných prodejců stavební chemie Ceresit, tak i pro nakupující ve vybraných hobbymarketech a obchodních řetězcích, kde se spotřebitelská soutěž vyskytuje v různých modifikacích. Drobně se tak odlišuje ve skladbě druhotných výher, či jednotlivých vizuálů doprovázejících spotřebitelskou soutěž. „Formou marketingové podpory „šité na míru“ vycházíme vstříc specifickým požadavkům našich obchodních partnerů. Kampaní chceme maximálně podpořit prodej našich výrobků a komunikaci značky Ceresit jako oficiálního sponzora letošního hokejového mistrovství světa veřejnosti.“, říká David Krčka, brand manager senior pro značku Ceresit.

Informace o soutěži "Fandíme hokeji!"

Spotřebitelská soutěž Fandíme hokeji

Začátkem dubna pak odstartuje TV kampaň na podporu prodeje spárovacích hmot a silikonů Ceresit s novou generací receptury MicroProtect s trojitou ochranou, kterou v květnu u vybraných zápasů hokejového mistrovství vystřídá speciální TV spot s hokejovým motivem.

Webový portál pro fanoušky

Pro příznivce hokeje bude opět připraven známý webový portál www.pojedfandit.cz, věnovaný hokejovému šampionátu, který před a v průběhu loňského šampionátu na Slovensku zaznamenal přes 1 000 000 návštěv! Návštěvník tady najde nejen informace o soutěži, výhercích a aktuální přehled sportovního dění (výsledky jednotlivých zápasů, herní plány apod.), ale i užitečné zprávy z místa konání. Nebudou chybět ani zajímavé ankety, kvízy a on-line hry včetně loni velmi oblíbené Ceresit ligy. Na tvorbě obsahu se bude aktivně podílet I fanouškovská skupina na facebooku, jehož prostřednictvím budou výstupy z hokejových stránek Ceresit také šířeny. Soutěž i hokejový portál budou komunikovány v místech prodeje informačími letáky, regálovými poutači a dalšími výstupy.

 
 
Reklama