Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Internorm: certifikovaní obchodníci se těší důvěře zákazníků od prvního kontaktu

1st window partneři firmy Internorm garantují vysoký standard kvality

Internorm, evropská vedoucí značka oken, ví, že nákup oken je záležitostí důvěry. Konec konců se jedná o investici, která bude zákazníka provázet po dlouhou dobu. A přesně z tohoto důvodu uvedl Internorm již v roce 2005 do života certifikaci odborných prodejců – tzv. [1st] window partner – která předpokládá splnění určitých standardů.

Nákup oken je věcí důvěry

Abyste mohli svému odbornému prodejci důvěřovat od prvního kontaktu, vytvořila firma Internorm systém kvalifikace a propracovanou koncepci partnerství při prodeji výrobků. Certifikovaní [1st] window partneři firmy Internorm nabízejí svým zákazníkům komplexní služby, od profesionálního poradenství přes čistou montáž až po řešení individuálních přání zákazníka. Firmě Internorm nestačí jen spokojený zákazník, chce, aby byli její zákazníci nadšení.

Dvanáct standardů pro péči o zákazníka (tzv. Customer Care Standards)

Certifikované partnerské podniky firmy Internorm musí splňovat dvanáct tzv. Customer Care standardů, které si určili sami zákazníci. Mezi základní úkoly [1st] window partnerů patří: v dohodnutém termínu dodat nabídku, která bude přesně odpovídat tomu, co bylo dohodnuto v rámci poradenského rozhovoru, a dodržet časový harmonogram.

 

Na zpětné vazbě od zákazníků záleží

Každého privátního zákazníka firmy Internorm kontaktuje telefonicky nezávislý institut pro výzkum trhu s dotazem na jeho spokojenost s výrobkem a službami. Takových rozhovorů již proběhlo více než 50.000 po celé Evropě, takže představují reprezentativní zpětnou vazbu, která nám poskytuje důležité poznatky a podněty pro další zlepšování našich výrobků a služeb. Zmíněné opatření, které je v tomto odvětví ojedinělé, ukazuje, že firmě Internorm nezáleží "jen" na špičkové jakosti vlastních výrobků, ale i na co nejvyšší kvalitě služeb poskytovaných vybranými odbornými prodejci.

Náskok díky službám

Dvanáct standardů Internorm představuje závazný příslib služeb zákazníkům, jehož splnění jsou zákazníci samozřejmě také oprávněni vyžadovat. [1st] window partneři firmy Internorm absolvují pravidelně speciální školení na téma "Customer Care" a zavazují se ke zcela nadstandardní péči o zákazníky - a pouze za této podmínky zůstává v platnosti jejich certifikace. Věnujte proto pozornost tomuto certifikátu a využijte kompetentních poradenských služeb těchto speciálně vyškolených odborných prodejců výrobků firmy Internorm v blízkosti vašeho bydliště.

 
 
Reklama