Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov

Výstavba obchodně servisních prostor HYUNDAI

Datum: 12.6.2018 4:52  |  Autor: Bc. Nikola Bartusková  |  Organizace: FEMONT OPAVA s.r.o  |  Firemní zpráva

Začátkem léta tohoto roku se naše společnost stala hlavním dodavatelem horní hrubé stavby s názvem "Obchodně-servisní prostory AUTO POLA - SO 01" pro investora AUTO POLA, s.r.o. v Bratislavě (SK).

FEMONT OPAVA s.r.o
Vávrovická 274/90
747 73 Opava - Vávrovice

tel.:+420 553 793 181
e-mail:
web:www.femont.cz

Výstavba obchodně servisních prostor HYUNDAI kompletně řešena v systému VEDE společnosti Femont

Společnost AUTO POLA, s.r.o. působí na slovenské trhu již více než 20 let a patří k největším zastupitelům nabízejícím autorizovaný servis vozů značky HYUNDAI.

Výstavba nového síla společnosti zahrnuje kompletní projektový návrh a samostatnou realizaci ocelového skeletu objektu, který je kompletně řešen v našem systému VEDE v lehké příhradové konstrukci. Dále dodáváme kompletní střešní a stěnový plášť haly včetně výplní otvorů a klempířských a zámečnických výrobků.

Obchodně servisní prostory o rozměrech 30x40 m s vnitřní výškou 6 m jsou řešeny dvojlodní halou částečně řešenou vnitřními vestavbami a jedná se o dvoupodlažní objekt. Celková zastavěná plocha horní stavby činí 1200 m2. Rádi bychom tímto poděkovali společnosti AUTO POLA, s.r.o. za vloženou důvěru.
Více na našich stránkách www.femont.cz

 

Sdílet:  ikona Facebook  ikona Twitter  ikona Google+  ikona Linkuj.cz  ikona Vybrali.sme.skTisk 



Související z oboru

Využitie výsledkov zrýchlených koróznych skúšok na predikciu korózie výstuže

19.2.2019 | Ing. Miroslav Brodňan, PhD., doc. Ing. Peter Koteš, PhD., Ing. Miroslav Strieška, Žilinská univerzita v Žiline, Stavebná fakulta, Katedra stavebných konštrukcií a mostov
Trvanlivosť konštrukčných materiálov je všeobecne definovaná ako schopnosť materiálu udržiavať si svoje fyzikálne a mechanické vlastnosti v čase. Pri železobetónových konštrukciách je betón ideálnym materiálom na ochranu oceľovej výstuže. Železobetónové konštrukcie sú však vystavené environmentálnym zaťaženiam – agresívnym podmienkam, ktoré spôsobujú degradáciu materiálov ako napr. koróziu výstuže. Norma STN EN ISO 9224 opisuje výpočet celkovej hodnoty koróznej straty. Napriek týmto známym normovým výpočtom je vhodné realizovať aj merania na skutočných vzorkách, ktoré sú ale časovo náročné. Z tohto dôvodu je užitočné použiť zrýchlený korózny test. Predmetom nášho výskumu bolo porovnať výsledky hodnôt koróznej straty zo zrýchlenej koróznej skúšky podľa normy STN EN ISO 9227 s výpočtom koróznej straty podľa normy STN EN ISO 9224.
Železobetonový most © vaz1 - Fotolia.com

Ověření spolehlivosti existujícího železobetonového prvku

14.2.2019 | prof. Ing. Milan Holický, Ph.D., DrSc., Kloknerův ústav ČVUT v Praze
Příklad ověření spolehlivosti existujícího železobetonového prvku navazuje na předchozí článek autora „Nový evropský dokument pro hodnocení existujících konstrukcí“. Ilustrativní příklad ověření jednoduchého železobetonového prvku se opírá o připravovaný evropský dokument (technickou specifikaci TS [2]) a platné Eurokódy ČSN EN 1990 [7] a ČSN EN 1991-1-1 [9]. Příklad doplňuje předchozí článek, je usnadnit očekávané uvedení připravovaného evropského dokumentu do soustavy národních norem pro hodnocení existujících konstrukcí.

Hodnotenie porúch a staticko-dynamický výpočet betónových sil na cement

11.2.2019 | prof. Ing. Juraj Bilčík, PhD., doc. Ing. Július Šoltész, PhD., Ing. Lýdia Matiašková, Stavebná fakulta STU v Bratislave, Katedra betónových konštrukcií a mostov
Životnosť železobetónových síl sa po rokoch prevádzky kontroluje sledovaním priebehu degradácie betónu a betonárskej výstuže. Práve degradácia základných materiálov – betónu a výstuže – v dôsledku interaktívneho pôsobenia fyzikálnych a chemických účinkov, výluhov, prevádzkových a atmosférických podmienok má významný vplyv na odolnosť sila z hľadiska medzných stavov únosnosti, používateľnosti i trvanlivosti. V príspevku je prezentovaný príklad diagnostiky železobetónového pomocou analýzy účinkov prevádzkových zaťažení. Analýza je rozšírená aj o výsledky stacionárneho a nestacionárneho teplo-technického výpočtu steny sila.
© bannafarsai - Fotolia.com

Nový evropský dokument pro hodnocení existujících konstrukcí

6.2.2019 | prof. Ing. Milan Holický, Ph.D., DrSc., Kloknerův ústav ČVUT v Praze
Nový evropský dokument pro hodnocení existujících konstrukcí (CEN Technical Specification, TS) navazuje na koncepci a technické požadavky Eurokódů. Konečný návrh dokumentu byl předložen v dubnu 2018. Obsahuje materiálově nezávislé pokyny pro všechny druhy konstrukcí včetně geotechnických součástí, a libovolné druhy zatížení. Zahrnuje obecné zásady a pokyny pro postup hodnocení, aktualizaci dat, konstrukční analýzu, různé způsoby ověřování spolehlivosti (dílčí součinitele, pravděpodobnostní metody, analýzu rizik), hodnocení památkových objektů, a možnosti zásahů do existujících konstrukcí. Předložený příspěvek zahrnuje praktické příklady aplikace obecných pokynů při hodnocení existujících konstrukcí včetně panelových domů.
La Grande Arche, La Défense, Paříž, foto: Petr Bohuslávek © TZB-info

Předpjaté ocelové tlačené trubky s jedním křížem

16.1.2019 | prof. Ing. Josef Macháček, DrSc., ČVUT v Praze, Fakulta stavební
Článek se zabývá návrhem velmi štíhlých tlačených ocelových prvků. Návrhová únosnost běžných štíhlých tlačených sloupů je dána jejich vzpěrnou únosností, která je při velké štíhlosti malá. Modifikací štíhlého sloupu do vzpínadlového předpjatého systému vede k násobnému zvýšení návrhové únosnosti. V článku jsou popsány předpjaté vzpínadlové ocelové tlačené trubky s jedním křížem. Uvádějí se vztahy pro stanovení kritického zatížení „ideálního vzpínadlového prutu“ a dále vztahy pro určení maximální únosnosti „imperfektního vzpínadlového prutu“. Maximální únosnosti po redukci součinitelem materiálu vedou ke stanovení návrhové únosnosti v souladu s Eurokódem 1993-1-1. V závěru je uveden příklad výpočtu a porovnání únosností předpjatého (vzpínadlového) a nepředpjatého (běžného) prutu velké štíhlosti.