Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov

Novým obchodním a marketingovým ředitelem společnosti HELUZ byl jmenován Jiří Weis

Novým obchodním a marketingovým ředitelem společnosti HELUZ byl k 1. květnu jmenován Ing. Jiří Weis. Jedná se o dlouhodobě připravovanou změnu, dosavadní obchodní a marketingový ředitel Petr Stejskal se posouvá do oblasti business development skupiny HELUZ.


„Působení pana Ing. Petra Stejskala bylo od počátku dohodnuto na dobu určitou a jsme velmi rádi, že byl nakonec ochoten přijmout pětileté období, i když původně uvažoval o maximálně třech letech aktivní práce. Díky jeho bohatým zkušenostem se nám podařilo velmi významně posunout fungování společnosti HELUZ, posílit firemní kulturu, stabilizovat obchodní tým, nastavit funkční strategii a překonat těžké období krize ve stavebnictví,“ poděkoval dosavadnímu obchodnímu řediteli Ing. Jan Smola, MBA, ředitel společnosti HELUZ. „Změna tedy byla dlouho připravovaná a my jsme se museli smířit s faktem, že pan Petr Stejskal má právo po své bohaté pracovní kariéře zvolnit tempo a věnovat se svým rozmanitým zálibám. O to více nás těší, že jsme se s ním dohodli na další spolupráci ve vedení společnosti v oblasti business development skupiny HELUZ, takže i nadále pro nás bude přínosem,“ dodal Ing. Jan Smola, MBA, generální ředitel společnosti.

Petr Stejskal se posouvá do oblasti business development


Podle dosavadního obchodního a marketingového ředitele Ing. Petra Stejskala musí výsledky jeho práce posoudit v prvé řadě majitelé, spolupracovníci a obchodní partneři. „Mne osobně tato práce naplňovala, bylo mi umožněno pracovat na pozici, na které jsem v různých společnostech pracoval více jak 30 let, a proto jsem mohl ty dobré zkušenosti z vlastní praxe využít i pro HELUZ a zároveň se vyvarovat chybných kroků. Očekávání v oblasti obchodu a marketingu jsem měl možnost projednat s majitelem i ředitelem společnosti ještě před svým nástupem. O to bylo jednodušší po převzetí pozice pracovat na reorganizaci týmu a zvýšení jeho efektivity. Představy ve vedení společností v této oblasti jsme měli stejné a dostalo se mi proto plné podpory i pro řadu nepopulárních kroků, včetně výměny téměř třetiny týmu během prvního roku,“ rekapituluje Petr Stejskal. Náročnější podle něj bylo splnit další zadání - implementovat do rodinné firmy prvky práce velké společnosti podnikající v mezinárodním měřítku.

Nový obchodní a marketingový ředitel Jiří Weis nastoupil do třetí fáze svého působení ve společnosti

HELUZ

Řízením obchodního a marketingového týmu skupiny HELUZ byl jmenován Ing. Jiří Weis, který po studiích na VÚT v Brně pracoval ve společnosti HELUZ na pozici regionálního manažera a posléze byl pověřen řízením téměř miliardové investice do výstavby nového závodu v Hevlíně. Po jejím úspěšném dokončení přijal výzvu rakouské společnosti a několik let pracoval jako CEO pro výrobce zdicích materiálů na jihu Evropy.

 
 
Reklama