Odbornou porotu oslovil nadčasový stánek společnosti Schüco z BAU 2015 a LED diodová fasáda Schüco LightSkin.
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a my vám každý týden pošleme přehled toho nejlepšího z TZB-info!
více o newsletteru
Zásadní inovaci výrobního procesu jsme ve Slavoně připravovali již od počátku roku 2013. Po důkladné analýze jsme se ve Slavoně rozhodli pro skutečně unikátní řešení nové výrobní linky a automatické lakovny. Spolu s procesní inovací se samozřejmě řešily i inovace výrobků a připravovaly další novinky.
Ačkoliv je nabídka dveří bohatá, na výběr je celá řada designů, tak z pohledu tepelnětechnických vlastností je klíčové řešení prahu. S ohledem na komfortní užívání musí být prahy nízké, současně musí dobře těsnit jak proti dešťové vodě zvenku, tak i neprůvzdušné zevnitř. Neméně důležité je i přerušení tepelného mostu a dosažení co nejvyšších vnitřních povrchových teplot.
Přední evropský výrobce PVC okenních profilů, společnost Inoutic, představila nový interaktivní projekční software Inoutic Project Plan. Tento nový nástroj umožňuje například výpočty statických a tepelněizolačních parametrů konstrukcí otvorových výplní včetně generování výkresů a detailních specifikací konstrukcí. Určen je pro práci architektů, projektantů a výrobců PVC oken a dveří.
Během podzimu 2015 představíme nový produkt, který je opravdu bezkonkurenční. Jedná se o výrobek s názvem SULKOvent. Produkt SULKOvent je určen primárně pro moderní stavby, které v zájmu energetické úspornosti bývají ve svém principu velice utěsněné a vyžadují řízenou výměnu vzduchu, říká v rozhovoru Libor Suchánek, majitel společnosti SULKO.
Na konci školního roku byly slavnostně oznámeny výsledky již 11. ročníku soutěže Život pod střechou, kterou každoročně pořádá společnost VELUX. V letošním roce se vyhlášení uskutečnilo v unikátních prostorech Sono Centra, které svým neotřelým designem tvoří jednu z nejzajímavějších budov v Brně. I tentokrát byl o soutěž velký zájem, přihlásilo se přes 230 studentů.
Na startovní čáře každého zdařilého projektu by měla vždycky stát správná myšlenka. Tu také měli akcionáři pivovaru Rohozec, když ho v roce 2004 koupili od správce konkurzní podstaty. O trnité, ale optimistické cestě k znovuoživení tradice rohozeckého piva nám vyprávěl ředitel pivovaru Ing. František Jungmann.