Nové manažerské posily v Schindler CZ, a.s.
Tým seniorních manažerů společnosti Schindler CZ, a.s., se v uplynulých týdnech významně rozrostl.
Aneta Olędzka, ředitelka Existujících instalací v České republice a na Slovensku, Michaela Klesnarová, provozní ředitelka pro Českou republiku, Vladimír Bašnák, ředitel Nových instalací pro Českou republiku a Slovensko.
Od února vede Nové instalace výtahů a eskalátorů Schindler v České republice a na Slovensku Vladimír Bašnák. Změnu hlásí i divize Existujících instalací (EI), v jejímž čele pro obě země stanula Aneta Olędzka. Novou provozní ředitelkou pro ČR je pak od března Michaela Klesnarová. Všichni tři jsou ve firemní hierarchii hned za generálním ředitelem pro ČR a SR. Obsazení těchto klíčových pozic je v souladu s plánovanou úpravou struktury a posílením týmu jednoho z oborových lídrů na našem trhu.
Aneta Olędzka, ředitelka Existujících instalací v České republice a na Slovensku, přichází do pražského sídla společnosti z Varšavy, kde zastávala pozici Business Development Manager pro oblast jižní a východní Evropy (ASE). Zodpovědná bude za strategický rozvoj servisu a modernizací v Česku i na Slovensku. Nadále bude podporovat i ASE EI ředitele, a to především v rámci projektů zaměřených na marketing a zákaznickou spokojenost.
Vladimír Bašnák, ředitel Nových instalací pro Českou republiku a Slovensko, se bude věnovat přípravě strategie produktového managementu, procesům, analýze trhu a jeho požadavků. Sám k tomu říká: „Schindler patří v rámci oboru k lídrům na obou trzích, a to díky naprosté profesionalitě, silné orientaci na zákazníka a inovativním řešením. Je mi ctí být členem týmu. Ze své pozici bych rád přispěl k dalšímu růstu segmentu nových instalací a k tomu, aby se Schindler stal pro zákazníky první volbou.“
Michaela Klesnarová, provozní ředitelka pro Českou republiku, bude zodpovědná za vedení provozně-obchodních oddělení v rámci nových instalací, servisu a modernizací. Podílet se bude také na vývoji organizační struktury. Zapojí se rovněž do rozvoje zaměstnanců a podpory jejich angažovanosti a spokojenosti. „Schindler pro mě představuje synonymum kvality i péče a zájmu, a to jak o zákazníky, tak o zaměstnance. Je mi ctí, že budu moci rozvíjet a podporovat naše kolegy, tak abychom ještě více naplnili očekávání našich zákazníků, a to těch dlouhodobých i nových.“