Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Ceresit Visage - odpověď na trendy v současném designu fasád

Při dokončování fasád jsou s oblibou používány jako doplňkové nebo základní prvky přírodní materiály jako je kámen, dřevo a kov, ukazují se však jako velmi drahé, těžko transportovatelné a obtížně zpracovatelné.

Květnové semináře o nových omítkách Ceresit Visage nabídly unikátní odpověď na trendy v současném designu fasád

Dlouholetá zkušenost koncernu Henkel na poli stavebních materiálů spolu se znalostí nejnovějších trendů v architektuře a stavebnictví však přináší jedinečnou a invenční odpověď na potřeby současných investorů i tvůrců - novou řadu omítek a nátěrů Ceresit Visage, inspirovaných přírodou. Omítky jsou určeny pro interiérové i exteriérové využití a to jako součást certifikovaného zateplovacího systému nebo pro použití na tradičních fasádách bez dodatečné tepelné izolace. Zájem o tuto novinku v nabídkce firmy Henkel ČR potvrdily i semináře, které proběhly v květnu ve čtyřech městech České republiky.

S novinkou v nabídce firmy Henkel se mohli architekti, projektanti, realizační firmy a další zájemci z řad odborné veřejnosti seznámit na odborných seminářích, které se v květnu uskutečnily v Ústí n. Labem (10.5. v Národním domě), Ostravě (17.5. v DK Akord), Brně (Brno, sála Morava na výstavišti) a Praze (24.5. v KC Novodvorská). Semináře byly přihlášeny do programu celoživotního vzdělávání ČKAIT a České komory architektů, registrovaní účastníci obdrželi na semináři katalog Ceresit Visage, katalog Ceresit Ceretherm ETICS a CD s kompletními informacemi o omítkách a nátěrech Visage.

Komplexní organizační servis zajišťovala společnost organizační.cz, která má s organizací podobných akcí v oblasti stavebnictví dlouholeté zkušenosti. Program každého ze čtyř seminářů se uskutečnil v dopoledních hodinách a kromě hlavního bodu - představení netradičních povrchových úprav Ceresit Visage a představení nástrojů pro tvorbu a realizaci projektů v rámci systému Ceresit Visage – byly pro účastníky připraveny i přednášky na téma "Energeticky úsporná architektura, reliéfy a plastické prvky fasád" (Ing. Arch. Pavel Kecek z Atelier A21 Praha) a "Ekonomické aspekty navrhování, výstavby a provozu budov v souladu s energetickými standardy" (Ing. Petr Veleba, Wienerberger). Nechyběla ani diskuze při panelech s ukázkami jednotlivých omítek a malé pohoštění.

Visage znamená dojem a vzhled a vztahuje se k hlavnímu cíli značky Ceresit i celého koncernu Henkel - poskytnout investorům dokonalý nástroj pro tvorbu vkusných a elegantních projektů. Pro zjednodušení orientace v širokém sortimentu nové řady omítek Visage jsou produkty rozděleny do tří hlavních skupin, reprezentujících hlavní přírodní zdroje: kámen, dřevo a kov. V každé ze skupin nabízí Ceresit širokou škálu barev a textur, umožňujících uspokojení požadavku jednotlivých projektů.

 
 
Reklama