Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Nově spuštěné webové stránky Quick-Step jsou vstřícnější k zákazníkům

Přední značka dřevěných, laminátových a luxusních vinylových podlah Quick-Step spouští zcela nové webové stránky, pro Českou republiku na www.quick-step.cz.

Webová prezentace www.quick-step.cz, kterou každoročně zhlédne asi pět milionů návštěvníků, získala svěží vzhled, jednodušší strukturu a intuitivní navigaci. Ve snaze obohatit internetovou výkladní skříň značky byly webové stránky vybaveny novými prvky, kterými se mohou návštěvníci a internetové komunity nechat inspirovat. A cíl? Pomoci zákazníkům v každém aspektu – od výběru správné krytiny až po poprodejní služby.

Snadné rozhodování

Nástroj FloorExplorer umožňuje najít tu nejlepší podlahu na základě funkčních a estetických požadavků ve třech snadných krocích: volba typu místnosti, volba barvy, volba stylu. Díky praktickému nástroji RoomViewer je možné nahrát snímek místnosti a vyzkoušet si, jak bude nová podlaha působit v reálném interiéru.

Místo pro vyměnu nápadů, tipů a triků

Integrovaný informační kanál #LoveMyQuickStep umožňuje diskutovat o podlahách Quick-Step v sociálních médiích a tyto diskuse následně zobrazuje na stránkách. Quick-Step Stories (Quick-Step v příbězích) přináší návštěvníkům webu blog, v němž je shrnut veškerý obsah s inspirativními motivy nebo se zde uživatelé dělí o své zkušenosti.

Od podrobností až k prodejcům

Pomocí zjednodušené vstupní navigace a struktury přenese nový web značky Quick-Step návštěvníky na specializované dílčí portály věnované jednotlivým kategoriím výrobků, tj. dřevěným, laminátovým a luxusním vinylovým podlahám. Nově doplněná funkce nabídne pro zvolenou krytinu nejvhodnější podlahovou lištu a urychlí tak správné rozhodnutí.

Zvláštní pozornost byla věnována stránce sloužící k vyhledávání prodejců. Nejen že jsou všichni prodejci výrobků Quick-Step přehledně zobrazeni na interaktivní mapě, ale každý z nich má svou vlastní stránku s doplňujícími informacemi a „živým“ odkazem, jehož prostřednictvím jej lze přímo oslovit.


 
 
Reklama