Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

SECA zabodovala trendovým guerilla marketingem

Značka SECA se po desetiletích tištěné a rozhlasové reklamy letos historicky poprvé během svého dvacetiletého působení v České republice pustila do guerilla marketingu.

Obyvatelé Hradce Králové na jedné z nejfrekventovanějších ulic města minimálně do konce roku 2015 mohou obdivovat autobusovou zastávku, kde jsou místo klasických plastových sedátek sedadla dřevěná. Polep zastávky evokuje dřevěný interiér a příjemné dřevo, které je hlavním artiklem společnosti Serafin Campestrini, která v Borohrádku vyrábí mimo jiné dřevěné masivní podlahy, interiérové palubky a dřevěné fasády i terasy.

Firma plánuje využít tuto netradiční formu reklamy v rámci dalších marketingových aktivit. „Cílem této guerilly je navodit v lidech příjemnou a zdravou atmosféru domova v netradičním neprodejním prostředí, a tak zvýšit povědomí o značce SECA,“ říká Lukáš Kopp, marketingový manažer společnosti Serafin Campestrini.

Společnost Serafin Campestrini, která letos oslaví 100 let své existence a 20 let působnosti na českém trhu, je významným partnerem například královéhradeckých extraligových hokejistů a prvoligových fotbalistů. Právě s fotbalisty v brzké době plánuje focení a autogramiádu u této netradiční zastávky, což rovněž v rámci marketingu zvýší povědomí o značce Seca.

Jak konstatuje Lukáš Kopp, „dřevěná“ zastávka je na místě, které je skutečně hodně frekventované, a to před obchodním centrem Futurum, lidé si o ní povídají, tento virální marketing tedy funguje. „Guerilla marketing vhodně doplňuje naše široké marketingové aktivity. Za hlavní trend současnosti považuji nová média, která mají výhodu ve špičkové měřitelnosti. Každopádně investice na reklamu musí být vždy efektivní, což je třeba příklad „dřevěné“ autobusové zastávky, která je vidět a hodně se o ní mluví,“ popisuje Lukáš Kopp.

 
 
Reklama