Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

SAPELI omlazuje svou vizuální podobu

Společnost SAPELI, největší český výrobce dveří a zárubní, představuje novou vizuální podobu své značky. Změny se dočkalo logo, webové stránky www.sapeli.cz i nově zrekonstruované prodejní showroomy SAPELI CENTRA. Tento krok navazuje na loňskou úspěšnou mediální kampaň „Věřím českým dveřím“, která měla za cíl zejména zvýšit povědomí o SAPELI jako českém výrobci kvalitních dveří a jejíž hlavní slogan byl použit i v letošní podzimní televizní kampani.

Proč přichází SAPELI s novým logem

Průzkum společnosti Ipsos uskutečněný na podzim 2016 ukázal, že SAPELI je s vysokým náskokem nejčastěji spontánně zmiňovanou značkou interiérových dveří, znají ji téměř ¾ respondentů. „Znalost značky sama o sobě ověřená průzkumy nám dala dostatečný signál, že lidé vědí, že vyrábíme dveře a zárubně, a tudíž se pro nás logo, které v sobě nese toto označení, stalo již přežitým,“ uvádí Pavla Mastná, marketingová ředitelka společnosti SAPELI.

Nové logo je omlazené a svěží, přičemž červené A svým tvarem symbolizuje pohyb otevírání dveří z ptačí perspektivy. Díky odstranění dovětku dveře a zárubně se navíc logo SAPELI stává univerzálnějším, a to i s ohledem na zahraniční trh. „Nyní jsme v přechodném období, kdy je ještě možné na některých místech vidět stará loga, nicméně pracujeme na tom, aby byla co nejdříve nahrazena,“ dodává Pavla Mastná.

Stránky www.sapeli.cz v novém


Před samotnou tvorbou nového vzhledu našich webových stránek proběhl podrobný průzkum, který zjišťoval, co a jak lidé nejčastěji na internetu vyhledávají a čemu dávají přednost,“ upřesňuje Pavla Mastná. „Web byl pro dnešní dobu již nemoderní, největší změnou prošel zejména konfigurátor dveří, který umožňuje zákazníkům naplánovat si dveře přesně na míru k jejich interiéru,“ doplňuje.

Nový web www.sapeli.cz je uživatelsky přehlednější, dynamičtější a je koncipován tak, aby zde zákazníci našli vše, co potřebují k výběru produktu, a to velmi snadno a za mnohem kratší dobu, než tomu bylo dříve. Konfigurátor dveří nově umožňuje zvolit si ve vizualizaci typ podlahy a barvu stěny a předem si tak vyzkoušet, jak budou konkrétní dveře vypadat přímo v daném prostředí. Nově je také zřízena infolinka a chat, kde mohou lidé v reálném čase získat odpovědi na své dotazy ještě dříve, než zavítají ke konkrétnímu prodejci. Sekce Magazín slouží k inspiraci, návštěvníci zde najdou i řadu zajímavých tipů a rad. Nové webové stránky jsou k dispozici ve 3 jazykových mutacích – česky, slovensky a německy, čtvrtá – anglická verze se právě chystá.


Redesign SAPELI CENTER

Novinkou letošního roku je také rozhodnutí pro redesign SAPELI CENTER, prodejních showroomů, kterých je v ČR aktuálně 13. Prvním zrenovovaným je SAPELI CENTRUM v brněnském H-parku, o jehož novou podobu se postarala Ing. arch. Tereza Šašková z bývalého studia Bořka Šípka. Díky ní zde vznikl nový, nadčasový a útulný prostor, kde kromě nezbytných vystavených produktů je k dispozici i relax zóna nebo tvořivý dětský koutek. V roce 2017 je plánován redesign SAPELI CENTRA v Praze a Plzni.

Společnost SAPELI je v současnosti největším českým výrobcem interiérových dveří a zárubní. Od roku 1993 vyrobila přes 3,5 milionů dveří, a to jak interiérových, tak vstupních a bezpečnostních. Mimo Českou republiku úspěšně působí na Slovensku, v Rakousku a Německu. Nově vstupuje také na britský trh a do Kazachstánu, kde svými dveřmi vybavuje komerční prostory.

 
 
Reklama